Alla inlägg den 28 december 2009

Av toraviola - 28 december 2009 21:49

Julhelgen är över. Vår favoritvovve C har varit här i  några dagar. Lilla soffpotatisen! (I gott sällskap med sambon. Notera hans fossingar.) Hon har har varit lugn och avslappnad alla helger hon varit här, men senaste helgen har hon legat med magen upp vilket hon inte gjort tidigare. Högsta nivån av avslappning, skönt att se. 

  

  

Jag älskar mitt julpynt, men det blir samma traditionella pynt varje år. Ungefär sånt som mormor och mamma har. I år slog jag dock till med en nyinköpt ren från Åhlens! Förtjusande, tycker jag. Lillebror Rolf fick en egenhändigt bränd och designad cd med låten Rolf Ren med silverrenen på omslaget. När vi var unga (alldeles nyss) lyssnade vi mycket på Torsson, men denna låt hade jag inte hört förrän alldeles nyligen. En lämplig bonus-klapp (när man avskaffat julklappar vuxna emellan).   


<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/u99zt9TIrTI&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/u99zt9TIrTI&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Ovido - Quiz & Flashcards